top of page

Politica de livrare

Livrarea pentru produsele aflate in anumite promotii se va face conform regulamentului promotiei respective, disponibil in forma integrala pe site-ul www.dsdent.ro.

Vanzatorul va aplica tariful comunicat inainte de fiecare livrare, iar in cazul produselor aflate la promotie, in conformitate cu regulamentul promotiilor active pe site in momentul plasarii comenzii.

Vanzătorul va ambala corespunzator produsele si va transmite urmatoarele documente insotitoare: factura fiscala, manualele de utilizare furnizate dupa caz, de catre producator sau de catre importator.

Cumparatorul  trebuie sa notifice prin email la contact@dsdent.ro sau telefonic la +40 738 877 746, absenta oricaruia dintre aceste documente in termen de 48 de ore de la receptionarea produselor, in caz contrar toate acestea considerandu-se comunicate.

In cazurile in care Cumparatorul nu este gasit la adresa de livrare mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va contacta Cumparatorul pentru a conveni detaliile unei noi livrari. Daca nici la a doua tentativa livrarea nu va fi incheiata, coletul va fi returnat Vanzatorului, care va anula comanda Cumparatorul poate relansa comanda respectiva, urmand sa suporte costurile unei noi livrari.

Daca termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Vanzatorul va anunța Cumparatorului cel mai tarziu la data stabilita pentru livrare termenul estimat pentru finalizarea livrarii.Daca termenul nou de livrare depaseste 90 de zile calendaristicce, modificarea termenului este supusa acceptarii de catre Cumparator urmand ca in cazul in care aceasta nu va fi acceptat de catre Cumparator, comanda va fi anulata, iar Vanzatorul ii va restitui Cumparatorului sumele aferente incasate in avans.

Daca informatiile legate de facturare si livrare furnizate de catre Cumparator sunt eronate sau incomplete, Vânzătorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. Daca in 24 de ore nu se vor corecta datele și nu se va stabili un nou termen de livrare, Vanzatorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. Daca in 24 de ore nu se vor corecta datele si nu se va stabili un nou termen de livrare, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda.

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata in momentul efectuarii livrarii acestora la adresa indicata (presupunand semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire a facturii fiscale in cazul livrarilor efectuate direct de Vanzator) si a efectuarii integrale a platii aferente.. Vanzatorul nu va autoriza curierul sa permita deschiderea coletului decat ulterior semnarii de primire si achitarii eventualei contravalori a acestuia.

bottom of page